فن ژرف در مرکز موج بعدی انقلاب صنعتی
شرکت های مبتنی بر فن ژرف، شرکت های نوپا با هدف ارائه فناوری مبتنی بر پیشرفت های علمی قابل توجه و نوآوری مهندسی فناوری پیشرفته هستند. آنها به تحقیق و توسعه طولانی احتیاج دارند. ممکن است برای دستیابی به کاربردهای تجاری، مدت طولانی طول بکشد و اغلب برای دستیابی به موفقیت تجاری نیاز به سرمایه گذاری های کلان دارند. در زمینه تجارت، فن ژرف دارای سه ویژگی اصلی است: پتانسیل تأثیر ، مدت زمان طولانی برای رسیدن به بلوغ آماده بازار و نیاز اساسی به سرمایه. نوآوری های فن ژرف اغلب انحصاری است و ممکن است بازارهای جدیدی ایجاد کرده یا بازارهای موجود را مختل کند. شرکتهای فن ژرف غالباً با چالشهای بزرگ اجتماعی و محیطی روبرو هستند و پتانسیل تأثیرگذاری بر زندگی روزمره را دارند.
در هیدروتک تیمی متخصص بسازید
با هیدروتک در فن ژرف متمایز شوید
ویژگی های فن ژرف
مهندسی نوآورانه
جهش های علمی و فناورانه
دستاورد جدید و اکتشاف علمی و فنی
استارتاپ های فن ژرف
دارایی های فکری متمایز کننده، درون زا و فرصت ساز
نافذ و اثرگذار بر شکل دهی بازار و صنعت
تحقیق و توسعه طولانی تر و سرمایه گذاری بیشتر تا رسیدن به بازار
نافذ و اثرگذار بر شکل دهی بازار و صنعت
تحقیق و توسعه طولانی تر و سرمایه گذاری بیشتر تا رسیدن به بازار
کسب و کار فن ژرف
تولید دانش فنی
لایسنس
تولید برند